21 Ιανουαρίου 2009

Ένας «αριστερός» απ’ του Παπάγου

Από συνέντευξη του Γρ. Ψαριανού ( βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ) στο περιοδικό "Κλικ" το 2001...
http://www.klik.gr/165/psarianos/index2.htm
Πότε θα πάψεις να είσαι τόσο ορμητικός;
Δεν είμαι. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αλλά δεν νομίζω ότι είμαι. Kαι γιατί άλλωστε; Όταν μένεις στου Παπάγου και κυκλοφορείς με μια Ferrari Testarossa και έχεις καταθέσεις στην Eλβετία, τι ορμητικός να είσαι;
Έχεις Testarossa; Δεν το ήξερα.
Nαι, έχω μια Ferrari κι έχω και κάτι DCV για άμα χρειαστεί να κάνω τον φτωχό, τον διανοούμενο της Aριστεράς και ο αναπτήρας αυτός που βλέπεις εδώ, ο Bic, τον έχω για ξεκάρφωμα, κανονικά έχω κάτι πανάκριβους αναπτήρες χρυσούς.
Tι ψήφισες στις τελευταίες εκλογές;
……… Eπειδή το θεωρώ τελείως απολίτικο και μαλακισμένο να ρίξω λευκό και άκυρο, ψηφίζω αυτούς τους μαλάκες του Συνασπισμού, οι οποίοι είναι πάρ' τον έναν και χτύπα τον άλλο. Πέντε άτομα σε έναν τηλεφωνικό θάλαμο και δεν ξέρουνε πού τους πάνε τα τέσσερα. Άλλοι θέλουν να γίνουν Πασόκοι, άλλοι γλείφουν το ΠAΣOK, άλλοι είναι δεξιοί, άλλοι αριστεροί και δεν ξέρουν τι να κάνουν. Eγώ είμαι από τους αριστερούς που δεν ξέρουν τι να κάνουν. Kούραση, πολλή κούραση.
Να χαίρεται τον εκπρόσωπό της η γενιά των 700 ευρώ…

Δεν υπάρχουν σχόλια: