20 Δεκεμβρίου 2009

Προς Χρυσοχοίδη ένας πραγματικά πτυχιούχος

Από το φίμωτρο - εδώ
Μια αλληγορίας και δραματικής αλήθειας επιστολή
Ονομάζομαι Πέτρος Κοστίκας, είμαι άνεργος δικηγόρος 28 ετών, απόφοιτος του Πανεπιστημίου Αθηνών με το βαθμό άριστα 9,10, έχω εκπληρώσει τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις καθώς και τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και στην περιοχή του ποινικού δικαίου όπου και σ'αυτή την περιοχή αρίστευσα. Μέσω internet έγινα δεκτός σε μεγάλο δικηγορικό γραφείο των Αθηνών, όπου και ολοκλήρωσα την άσκηση μου αμειβόμενος με 300 ευρώ επί δώδεκα, δηλαδή χωρίς δώρα άδειες κλπ εργαζόμενος από 9 : 00 έως 22:00. Γυρίζοντας από το στρατό δεν βρήκα δουλεία και έτσι...είμαι άνεργος. Επιπλέον πρέπει να σας πω ότι γνωρίζω την αγγλική καθώς επίσης και διάφορα προγράμματα Η/Υ. Έχω όμως κάποια μειονεκτήματα : Πρώτον δεν ανήκω σε κανένα από τα υπάρχοντα πολιτικά κόμματα και κατά τη διάρκεια των σπουδών μου δεν ήμουν μέλος ούτε συνδικαλιστής σε καμία κομματική η εξωκοινοβουλευτική νεολαία. Επίσης ο πατέρας μου δεν είναι δικαστής ούτε καν εισαγγελέας αλλά φτωχός βιοπαλαιστής. Αυτός τελικά είμαι, αν θεωρείτε ότι σας είμαι χρήσιμος στείλτε μου μια πρόσκληση : θα τρέξω αμέσως και θα σας ευγνωμονώ.
Το e-mail μου είναι petroskostikas@gmail.com
«Αδιανόητο είναι σε ένα δημοκρατικό κράτος δικαίου να υπάρχουν πολίτες υπεράνω του νόμου και στο απυρόβλητο». Γ. Παπανδρέου
ΣΧΟΛΙΟ
Αλήθεια ο Χρυσοχοίδης είναι ακόμα υπουργός της κυβέρνησης της αξιοκρατίας; Ο Ρόβλιας έκανε κάτι χειρότερο από τον Χρυσοχοίδη;

Δεν υπάρχουν σχόλια: